Total Pageviews

Translate

Thursday 3 May 2012

Rodział 2

Najpierw zdjęli  okulary. Spojrzeli na nas. Ja kojarzyłam ich skądś. Ale dopiero jak zdjęli kaptury... Zatkało mnie. Zresztą Karoline też... Napewno miałyśmy głupie i dziwne miny bo chłopcy zaczęli się śmiać.
- Hahaha.. Takich min to chyba jeszcze nie wyidzieliśmy - powiedział loczek
- Możemy sie dosiąść ? - spytał Liam
- Jasne - odpowiedziałam nadal lekko oszołomiona tym co się teraz wydarzyło.
Zayn usiadł naprzeciwko mnie. Po mojej prawej stronie usiedli kolejno Lou i Liam. Koło Karoliny usiedli Harry i Niall. Harry i Karolina rozmawiali ze sobą jakby znali się od zawsze. Ja rozmawiałam z Liamem. Zayn wgl się nie odzywał. Czułam że cały czas się na mnie patrzył. Ale jak ja się na niego spojrzałam od razu odwrócił wzrok. Po półtoragodzinnej pogawędce zaprosili nas do siebie. My bez wahania zgodziłyśmy się. Wciąż nie mogłam uwierzyć w to co się dzieje. Ich dom był wielki. Prawdęmówiąc nigdy takiego nie widziałam. Chłopcy zaproponowali film.
- Hmmm... To co oglądamy? - spytał Lou.
- HORROOR! - Zaczął drzeć się Niall
- O nie.. Tylko nie horror... - od razu odmówiłam - Bd się później bała wrócić do domu...
- To zostaniecie u nas na noc... PROSIMY!
Wszyscy spojrzeli się na mnie robiąc słodkie oczka. Karolina też się tak na mnie gapiła. Wległam.
- No dobra.. - zgodziłam się.
- Jeeeej !!
Lou szukał jakiegoś filmu a Niall pobiegł do kuchni. Po paru minutach wrócił z wielka miską popcornu. Ja usiadłam na kanapie koło Zayna. Harry, Karolina i Niall na ziemi a Liam i Lou na fotelach.
- Jak bd się bała możesz się do mnie przytulić - szepnął do mnie mulat.
Kiedy film się zaczął od razu się do niego przytuliłam. Za każdym razem jak coś się działo wtulałam sie w niego coraz bardziej. Jemu to chyba nie przeszkadzało. Objął mnie ramieniem. Nawet nie wiem kiedy usnełam.


Oczami Zayna


Gdy siedzieliśmy w MSC ja nie mogłem przestać się na nią patrzeć. Miała w sobie coś takiego przez co nie mogłem oderwać od niej wzroku. Ucieszyłam gdy dziewczyny zgodziły się do nas przyjść. Gdy szliśmy sami  do nas Hazza i Karolina szli na przodzie. My szliśmy sami na końcu. Trochę rozmawialiśmy. Gdy weszliśmy do domu ucieszyłem się  na   propozycję Nialla. A jeszcze bardziej gdy dowiedziałem się że najprawdopodobniej będę u nas spały. Zanim zaczął się film zapewniłem Claudię, że jeśli będzie się bała to może  się  do mnie przytulić. Podczas  filmu ona siedziała a raczej leżała wtulona we mnie. Pachniała  nieziemsklo. Usnęła podczas filmu.

Oczami Claudii

Obudziłam się około 10.00. Wyszłam z pokoju i zeszłam na dół do kuchni napić się soku. Na sobie miałam trochę przydużą koszulkę. Wnioskuję iż była to bluzka Zayna. Pachniała jak  on. Przechodząc przez salon zauważyłam  Zayna.

5 comments:

  1. fajne. Informuj mnie nadal:)
    Mam 2 prośby.
    1: Dłuższe rozdziały. Lepiej się czyta
    2. Zajrzysz do mnie i skomentujesz?
    http://mylive-lily.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Postaram sie pisac dluzsze rozdzialy ;)
      2. Pewnie ze skomentuje ;*

      Delete
  2. Super :D Ale ty przecież to wiesz bo ci już chyba to mówiłam ... Aaaa ... i do tego Londynu też jednak nie jadę ;/
    Dodaj szybko następny :D
    Zapraszam cię też do czytania i komentowania mojego bloga :D
    http://telling-you-story-about-one-direction.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahh... Dzieki ;D Dlaczego nie jedziesz ?? Skomentuje ;*

      Delete
  3. Omomo ;33 Zayn i Claudia będą razem ;D ja ci to mówie ^^ ;DDDD Kocham cię :D <3 dziękuje za bloga ;3
    Pozdrawiam @Victoria19289

    ReplyDelete