Total Pageviews

Translate

Monday 14 May 2012

Hejka ;D
Co w na to żebym wstawiała tu imaginy ? ;D
na początek wstawię takiego o Hazziątku :D

" Jesteś częścią mnie. Tą piękniejszą częścią mnie. Zawsze mi czegoś brakowało. Ale gdy byłem z tobą wszystko soę dopełniało. Bylismy, jesteśmy i będziemy sobie nawzajem potrzebować żeby żyć. Żeby przeżyć kolejny dzień. Stracicć cię to jakby stracić część siebie... Kocham cię i nigdy nie przestanę. Nic nas nie rozłączy.." Powiedziałęś to wtedy.. Wtedy na tym pomoście... Gdy wyznałeś mi że mnie kochasz... Obiecałeś że  mnie nie opuścisz... Zrobiłeś to... Nie ma cię koło ciebie... Odeszłeś... Zniknąłeś.. Wtedy jechałeś do mnie... Chciałeś mi się oświadczyć... Nie zauważyłeś dziewczynki przechodzącej przez ulicę... Wpadłeś w poślizg.. Z przecziwka jechał duży samochód ciężarowy... Trafiłeś w niego... Jadąc do szpitala byłeś w bardzo ciężkim stanie... W śpiączce leżałeś przez 2 miesiące.. Nie wybudziłeś się.. Chciałam ci powiedzieć tego dnia że jestem w ciązy. Dzisiaj minęły dokładnie 3 lata od tego wypadku... Mamy śliczną córeczkę Darcy... Zabrałam ją na twój grób... Gdy tam siedziałyśmy Darcy się mnie spytała:
- Jaki był tatuś?
- Twój tatuś był wspaniały. Był najlepszym mężczyzną jakiego spotkałam... Był moim najlepszym przyjacielem... Był.. Idealny.. - Odpowiedziałam jej i zaczęłam płakać.
Ona podeszła do mnie. Mocno mnie przytuliła.. To dzieki niej miałam jeszcze siłę żeby żyć...

________________________________
Jakiś taki mi wyszedł... Proszę o komentarze... Dlaczego nie komentujecie? Nie podoba wam się ??

4 comments: